Klanttevredenheid facilitair bedrijf in de zorg daalt

De klanttevredenheid over het facilitair bedrijf en de facilitaire diensten die worden geleverd in kantoren, zorg en onderwijs als geheel, blijft in 2016 stabiel op een 7,2. De klanttevredenheid in de zorg daalt echter.

(Teskt: Zorginstellingen)

In de Facility Performance Monitor 2016 rapporteert en analyseert Hospitality Group de tevredenheid van circa 20.000 respondenten en de contract compliance vanuit circa 400 audits.

Investeren in schoonmaak en werkplek

“Net als vorig jaar loont het om te investeren in schoonmaak en werkplek(voorzieningen) om de belevingswaarde voor medewerkers te maximaliseren en het rendement van facilitaire budgetten te verhogen”, aldus Hospitality Group.

Klanttevredenheid in de zorg

In 2015 bedroeg de klant-tevredenheid ook 7,2, in 2014 was die 7,1. Het algehele tevredenheidscijfer blijft gelijk door een gelijkblijvende tevredenheid in de kantoren, een stijgende tevredenheid in het onderwijs en een dalende tevredenheid in de zorg.

Lees hier verder

Geef een reactie