MCL – Onderzoek topklinische zorg en online communicatie

Het MCL is een topklinisch ziekenhuis en levert dus topklinische zorg maar wat betekent dat eigenlijk? Weten patiënten, bezoekers, medewerkers en huisartsen wat het is? Zien ze dit terug in de online communicatiemiddelen van het ziekenhuis? Het MCL is actief op social media, maar wat vindt men hier eigenlijk van? Wat kan het MCL hierin verbeteren?

(Tekst: MCL)

Vooral deze combinatie van topklinische zorg en social media vindt het MCL interessant om te onderzoeken. Daarom is het ziekenhuis op 22 maart 2017 een onderzoek gestart naar de wensen van volgers en niet-volgers op Facebook, Twitter, LinkedIn en dergelijke. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Sorsha van der Haak, vierdejaars communicatiestagiaire van het MCL.

Wat vindt u? Laat het weten!

Bent u bereid het ziekenhuis te helpen bij de verbetering van haar online communicatie? Dat kan heel eenvoudig door voor 5 april deze anonieme enquête in te vullen.

Alvast vriendelijk bedankt!

Geef een reactie