Start actie The Madonna op Pinkpop

Op zaterdag 3 juni lanceert Pierre Wind The Madonna in het Happy Drinks café aan de Kalm-aan-laan op Pinkpop. The Madonna is het resultaat van een unieke samenwerking tussen Pinkyrose, Happy Drinks en Mark Jedski van De Smaak Ambassade. Mark won eerder dit jaar Happy Drinks The battle met zijn alcoholvrije versie van Gin-Tonic.

(Tekst: Trimbos Instituut)

Zijn recept is door Pinkyrose uitgewerkt tot een Herbal Bergamot Tonic syrup die aan de horeca wordt aangeboden en waarvan de opbrengst gaat naar de stichting Music Matters. Met de siroop als basis is The Madonna met een paar handelingen in iedere horecazaak te maken. Na de introductie op Pinkpop wordt de inschrijving geopend voor de horeca en particulieren.

Lex Lemmers, projectleider Happy Drinks bij het Trimbos-instituut, is erg blij met de samenwerking rond The Madonna. Met de opbrengst van de siroop gaat Music Matters kwetsbare Rotterdamse kinderen en jongeren in een muzikaal zonnetje zetten. Lemmers: “Muziek is ongelooflijk belangrijk in de ontwikkeling van jongeren en het is prachtig als muzikanten zich willen inzetten om jongeren te stimuleren en te motiveren. Het past ook in de Happy Drinks-filosofie en Pinkpop is de ideale plek om The Madonna actie te starten.”

Lees hier verder

Geef een reactie